14. 7. 2008.

Sveca za Tamaris


Ova sveca je specijalno nastala za blogerku- drugaricu Tamaris! Mnogo zanimljivih ljudi sam srela na forumu http://www.samsvojmajstor.com/ i jako mi je drago sto su neki za sada deo mog virtuelnog sveta, a neke sam vec upoznala i iskreno se nadam da ce prijateljstva da se nastave!!!!!

Tamaris- Ne znam da li se oseca miris i dalje, zbog transporta!!!!! :) Zaboravila sam da ti kazem u pitanju je LIMUN!

Inace, slika je Tamarinih ruku (i ociju) delo- i bas je profesionalno uradjena! Sve pohvale!

3 коментара:

joe* је рекао...

bogami, nasha zvezdica uziva u miomirisima limuna...
lepa je svetjica zaista!
i ove sharice na dnu su se bash lepo uklopile!

tamaris је рекао...

daaa,divno mirise:)i ja sam zaboravila da to pomenem :(
hvala jos jednom,nadam se da ce nase blogersko i forumsko prijateljstvo uskoro doziveti i pravi susret.
ljubac!

Drangulije је рекао...

Hvala Joe*!

Tamaris- i ja se nadam istom!