3. 9. 2008.

Massimo u Subotici....


Znam, znam... nije da ima veze sa DRANGULIJAMA... ali IPAK...

Nisam taj tip ljudi koji ide na koncerte... ali... ...kada vas poseti neko poput „njega“, mislim da je prosto ludo ne otići videti i o tome ne pričati...

... Eeee... Massimo, Massimo... On je jedan od onim muzičara, koje ja ipak volim da slušam sama. Previše ljudi na Trgu mi je prosto smetalo da baš potpuno uživam u njegovim pesmama onako kako umem.

Prosto i danas ne mogu da verujem da sam ga videla tu... u mojoj maloj Subotici. Ipak, možda ovo govori da ima nade za nas!

Nije to tako ni loše...

:)

2 коментара:

tamaris је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
tamaris је рекао...

joooooj biljo,pa ja massima volim najviše na svetu!!!tri puta sam ga slušala i skroz poludelaaa!od tada nisam više ista,he,he treba ga doživeti!