20. 4. 2009.

Nešto drugačije :) (konačno)

Something different! :) (finally)



Ako nekoga zanima proces kojim nastaju lampe sa početka ovog bloga, stavljen je ovaj kolaž.
Izvinjam se na lošem kvalitetu slika, ali zaista nisam imala stpljenja da sve podesim za slikanje... A meni se lično čini da je bolje ovako... vidi se "akcija"... :) ha ha...

Sliku cele lampe ću postaviti kada dobijem odobrenje od osobe koja je istu naručila... (ne želim da kvarim iznenađenje :) )

... i samo da dodam, ovo nisu moje ruke :) ... naime, ja jako malo "fizički" radim na izradi lampi... učestvujem samo sa "idejama"...

9 коментара:

Oggy Art style је рекао...

super izgleda... Cime ih obmotavate?

heklica је рекао...

Šta je to čime obmotavaš okvir?

Drangulije је рекао...

Da odgovorim- u pitanju su ostaci od najlon carapa. Kupuju su se na veliko i ja ih koristim za dosta toga (pored ovog, korisim iz za tkanje... moze i da se veze sa njima, pravi makrame...)
:)

heklica је рекао...

Jako dobra ideja! I ekološki i estetski!

Phoenix је рекао...

Super ideja...baš mi se sviđa...
LP
Phoenix

tamaris је рекао...

fenomenalno izgleda i lampa.kazem i,jer sam vlasnik malog tepiha:),biljinih ruku delo :)

Donda је рекао...

Odlicno izgleda, bravo! :)

Little Glory је рекао...

Interesantno! Jedva cekam da dobijes odobrenje, pa da vidimo lampu u punom sjaju!

Drangulije је рекао...

Uskoro postavljam sliku... Nadam se mnogo lepsu... Nekako sa tim lampama bas nemam srece, tj. ja nikada nisam zadoovljna kako ispadnu!
:)

Hvala svima!