15. 4. 2010.

Rising Sun

Rising Sun je još jedna u nizu sveća, nastala novim experimentisanjem... Nema nekih velikih promena u izgledu (meni bar tako deluje), ali je tehnika pripreme kalupa, topljenje voska i izlivanje, malo drugačija... Mislila sam da će to imati nekog efekta na drugačiji izgled sveća, ali sem eto ovih novih "šara" koje su upadljive i što nema mešanja boja... sve je slično...

Primetila sam da je ovaj okrugli kalup kriv... :) pa su i sveće "malko" zakrivljene... :)
Zaista nije do mene... :) hahahahah...

4 коментара:

heklica је рекао...

Moram se malo uputiti u pravljenje sveća - ja sam mislila da moraš da razbiješ kalup da bi izvadila sveću.

Drangulije је рекао...

he he he, slatko sam se nasmejala sada misha... :) ma izlaze one same... a ako nece, stavis ih u frizider ili zamrzivac... i da vidis kako ispadaju :)

Vera је рекао...

ova "in layers" i "rising sun" su me odusevili. slobodno eksperimentiraj sa ove slojeve od razlicite boje. eto sad vec mogu zamislim jedna u vise nijanse plave boje...bas bi me podsecalo na leto i more

Drangulije је рекао...

Drenka- hvala... :)
Imam jednu plavu... na nekoj od prethodnih stranica... :) Ali imam i jos jednu novu... (nija bas klasicna kao ove u slojevima, ali ce posluziti)