4. 7. 2010.

Neke nove ideje...

Pokušala sam da napravim nešto malo drugačije narukvice, s obzirom da imam samo dve boje eko koze (ostale mi baš i nisu bile neke)...
A da li sam uspela, ne znam... Ideje se i dalje razvijaju... Uvek moze da bude bolje... Nadam se!


Narukvica sa srcima urađenim od fima...


Narukvica sa cvetićima... Moji prvi cvetići... Nemojte da mislite da smatram da su extra... Znam da moze bolje, ali volim sve svoje prve radove... tako mi je i ovaj posebno lep =)




I evo malo metalih delova, pošto sam htela da probam nešto novo...



Vidite da sam u pravu, kada sam u prošlom postu rekla da je i mene uhvatila srcemanija =)

8 коментара:

Biljana је рекао...

Cestitam na kreativnosti i mastovitosti, narukvice su ti prelijepe, bravo:))))

Džiadžojka-san је рекао...

Slažem se sa Biljanom, baš su lepe.

Prva mi se najviše sviđa. :)

uncafediarte је рекао...

odakle ti koza?

Lenka је рекао...

Narukvice su prelepe, ova prva sa srcima je fantastična :D

Drangulije је рекао...

hvala na posetama :) i lepim recima :)

igore- eko kozu sam nabavila u prodavnici metraze... :)

Lenka је рекао...

Čeka te nagrada od srca na mom blogu :)))

Tina је рекао...

ljepo,originalno i mastovtio!

Kristina Kecman је рекао...

Lepo je! K.