21. 10. 2010.

Bela stazica

Ponovo sam pokušala da tkam, posle duze pauze. Pokušavala sam da ispravim sve moguće greške koje sam do sada uradila... ali, neeeee... nije išlo. Čak mislim da je sada, ova nova stazica ispala nekako najgore od svih do sadašnjih... =)

Opet imam problem sa tim večitim suzavanjem pri završetku rada... ne znam koliko se vidi na slici...
Mada, ovde mi se "proširila" stazica, negde posle 20-30cm... i onda je nastavila da se suzava =) ...




No, ništa zato... postavila sam opet osnovu... i opet radim... Tačnije, pripremam se... =)

3 коментара:

bensedin art је рекао...

Moraš podjednako da zatežeš potku. Mislim da je to razlog, a možda ne bi bilo loše i da staviš u osnovu fluktuirajuću nit.

Lenka је рекао...

Uuuuuuu pa ti se baviš i tkanjem!!!
Bensedin art je u pravu sa savetima, ja sam imala isti problem kada sam počinjala da učim tkanje, vrlo sam nestrpljiva po prirodi pa sam u brzini stalno sužavala, sužavala, sužavala....

Drangulije је рекао...

sto se tice ravnomernog zatezanja potke, zaista se trudim... (sada radim sa najlon carapama, koje su dosta rastegljive, pa je mozda i u tome stvar), moram da priznam, kada sam u skoli radila na horizontalnim razbojima (sada imam vertikalne), i sa pamukom i vunom, nije bilo ovih problema (ili mi se samo cini :)).
i da, moram tanja da pitam sta znaci fluktirajuca nit u osnovi :) za ovo prvi put cujem... :) he he he...

da, lenka tkanje je moja prva ljubav, od koje ne odustajem... ali me svaki put sve vise i vise razocara (ah,daaaaaaa- zvuci vrlo poznato, ne? :))
i ja sama sam nestrpljiva, ali bas pazim... i trudim se, pa mislim da je problem verovatno jos nesto pored ovog sa potkom.

joj, ne valja nista... ovde u subotici nema nikakvih kurseva, nista... uzas!