22. 7. 2011.

A vidite ovo...

Zahvaljujući mojoj drugarici, uskoro ću imati i ja svoje vizitke. Da, da... znam, trebalo je to mnogo ranije, tako je poslovnije i profesionalnije, ali pravo da vam kazem, imam ja etiketice, u duhu drangulija (šarene i različitih oblika) sa svim podacima na njima, pa sam odlagala ovaj posao.
Mada, ja sam tu imala najmanje posla. Samo sam govorila kako i šta mislim i šta da menjamo... Mislim, baš jako tezak posao, nema šta :D.
Ih, da znate samo, ovaj vid posla mi se i najviše dopada...

Hvala još jednom mojoj dragoj drugarici Marijani (njene radove mozete videti na FB) na trudu i savetima i svestranosti...



Ovo je samo jedan deo, od gomile urađenih ideja :) Ove su mi se nekako najviše dopale... I neke će postati vitike... ;) Uskoro...

3 коментара:

Perlemanija је рекао...

super su !!!

Dana је рекао...

Bas mi se svidjaju!Ako ti nesto znaci,glasam za trecu varijantu :)

Drangulije је рекао...

Hvala vam :)
Dano- ona i ide u štampu, zajedno sa ovom u sredini. Takav izbor je za sada, pa mi je baš drago što se i tebi dopada ista koja i meni :)