13. 2. 2012.

Apeli za pomoć...

Ako neko zeli ima uvek načina kako moze da pomogne...

Trenutno znam za nekoliko akcija, pokrenutih na Facebook-u, ali ću izdvojiti nekoliko...

Azil Alex u Subotici  je privatnog vlasništa, ima 700 pasa pod svojim krovom, i fali im svašta.... Daniela Mihalik Salma je pokrenula divnu akciju, u koju se priključila još nekolicina kreativaca. Album sa fotografijama doniranih stvari, pogledajte na ovoj adresi.
Doprinos sa moje strane je ova sveća...

Zvezdana je rođena 2004. i boluje od Batenove bolesti.
Nekolicina kreativaca je već ranije učestovala u ovoj akciji, ali kako su sredstva opet neophodna, akcija je ponovo pokrenuta. Stvari koje su donirane pogledajte ovde.
Moj doprinos ovoj akciji su sledeće stvari:

I treća akcija kojoj sam se priključila je Pomoć za beskućnike sa zivotinjama.
Trenutno su ovde samo u ponudi moji radovi, ali se nadam da će se naći još neko da uskoči.
Donirane stvarčice su sledeće:

                 Ovaj broš je premijerno sada prikazan ovde, ali će uskoro dobiti samo svoj post :)


Zelim samo da napomenem, da su akcije poslagane onim redosledom kojim sam im se ja priključila, i da ni jedna nije favorizovana time što je recimo na prvom mestu, pomoć je svima neophodna...
Ako neko zeli da nešto kupi od radova koji su ovde postavljeni, moze slobodno da mi se obrati i u komentaru, rado ću objasniti procedure i načine plaćanja.
Iskreno se nadam da su svi albumi otvoreni za javnost, i da fotografije mogu pogledati i oni koji nemaju nalog na FB.

6 коментара:

Анониман је рекао...

Lepo od tebe što učestvuješ u ovakvim akcijama. I ja pomažem i učestvujem kad god mogu... uvek ima onih kojima je neka pomoć potrebna.

Svrati na moj blog, očekuju te nagradice :)
http://unikatea.wordpress.com/2012/02/14/blog-nagradice/

Nena3110 је рекао...

Draga, ovo je zaista divno od tebe.
Volim životinje, ali ipak dajem prednost ljudima.
Zato biram Zvezdanu.
Kako i sama umem da radim ružice, volela bih ogrlicu.
Javi račun i iznos:)
Idem sada da vidim mogu li pokloniti svoje bookmarkere, u mnogo akcija sam ih nudila niko ih nije hteo:(

Nataša је рекао...

Baš mi je drago što vidim da učestvuješ u ovim akcijama, naročito za pomoć Zvezdani, jer sam je pokrenula i učestvujem takođe. Svrati kod mene na blog, imaš nagradu ;)

Drangulije је рекао...

Hvala Danijela... :)
Sto se tice nagrade, hvala i za nju, ali zaista ne znam kome bih ja to mogla dalje da prosledim :) Hehehe...

Neno, hajde javi mi se na e-mail drangulijesu@gmail.com da vidi sta mogu da ucinim za tebe...
Nemoj da ocajavas, ni moje stvari nece niko, cak i ako je za pomoc nekome... Jedino se secam da mi je bila uspesna jedna akcija,kada si ti kupila svecu :)

Natasa, drago mi je zaista, nisam znala da si ti pokrenula akciju... Zato nisam ni pomenula osobu u postu, jer nisam nasla informaciju nigde... :)
Hvala i za nagradicu...

Nacelno je veliki problem sto ima ljudi koji zele da pomognu, ali nema ko da kupi nesto od nas... Verujem da ipak ima ljudi koji uplacuju, vise tajno...

Анониман је рекао...

Neznam dali sam ti ostavila komentar ovde ga ne vidim pa evo ga opet:
Zbog sve ove ljepe stvari na ovom blogu prosljedila sam ti blog nagrade,izvoli na moj blog :)

Drangulije је рекао...

Hvala na informacijama i nagradi. Juce mi nesto nije funkcionisao blog, tako da moguce da nije prosao tvoj komentar.