21. 5. 2013.

Cvetići :)

Eko koža u nešto malo drugačijem izdanju. Da ne budu samo narukvice (da iskrena budem, više i nemam neke ideje šta i kako dalje da pravim, pa eto... čisto za promenu).
Ove "slike" su poslužile umesto čestitki, za rođendane. 

Malo sam šila po koži... malo sam crtkala... slikala... pa dodala neko dugme.


Detalji... :)

Potom sam dodala malo suvih grančica, prilepila ih i napravila sam ram, za ove "slike" :)



Pa sam potom ram od grančica prebojila  malo akrilnim bojama, i sve lakirala :)



Da ne bude zabune, "slike" nisu male, pošto sam napomenula da su poslužile kao čestitke :)
Ali koje su tačno dimenzija, nisam sigurna, zaboravila sam premerim, neodgovorno s moje strane, priznajem! :)

5 коментара:

Анониман је рекао...

Odlične su Biljana! Siva mi je pinkicu draža od crvene :) Super poklon!

Nena3110 је рекао...

Dimenzije nisu bitene, bitno je da su zaista jedinstvene i prelepo urađene.

Lenka је рекао...

Potpuno originalno :D, prava umetnička dela u obliku razglednice :)

Drangulije је рекао...

Hvala vam :) Šaljem veeeliki :*

Inddu је рекао...

Wow, ovo mi je odlična ideja !
Prelijepo, meni se malo više sviđa ova crvenkasta :)