31. 10. 2013.

...kada papir trpi sve...

... desi se da mislite da možete svašta :) ili skoro svašta...


Mislila sam da od ovog...



... mogu da napravim nešto poput ovog:


Tačnije... da malo više objasnim...

Pod stavkom 1 je prva ideja...
Uzela sam da napravim zamišljene elemente. Onda, uzela da slažem, kako je nacrtano... Odradila sam sve, da bi... kada sam je stavila na sebe, videla da to tako neće da može... Ali nikako.
Naime, jedna strana je bila mnogo teža od druge (odnosno tako je bar delovalo kada je sve poslagano, iako i dalje mislim da je težina tu negde-skoro pa ista), i onda je oblik same ogrlice bio ne baš lep...
Onda sam sela, i odlučila da što pre razrešim problemčič...
Ideja 2 se rodila odmah ubrzo...
Počela sam da slažem kuglice i perlice, skoro sam sve odradila do kraja... da bih videla da OPET tu nešto nije estetski lepo. Ali nikako! :)

Hmmm... šta dalje... Kako...
Ništa, smišljaj ideju broj 3! Potrajalo je malo... priznajem, par dana... Ali, ubeđena sam da je treća sreća!!! Ali zaista...
Javljam se ubzo :) sa rezultatima.

Imate li i vi slične probleme? :)

7 коментара:

mima је рекао...

Jos pitas...koliko puta mi se desi da imam savrsenu ideju i da to u praksi ne moze nikako da se desi. Uglavnom posizim, ostavim da prenoci, ponekad stoji i po mesec-dva ali uvek na kraju sine neka ideja koja je izvodljiva. I obicno je kilometrima daleko od pocetne zamisli. Javljaj kako napreduje :)

bensedin art је рекао...

Ja bih to nasumice slagala, jer kad tako nešto smislim i stavim na papir onda ukapiram ili da ne mogu to da uradim ili nije tako lepo kao na papiru:)))
Kako se prave papirne kuglice?

Drangulije је рекао...

Retko kada crtam sve... Uglavnom to bude deo, detalj, pa onda, od toga krenem da pravim ostalo. Slaze se samo od sebe, tako da kazem...
Cak ni ovde sada nije nacrtana cela ogrlica, jer naravno, to nikada nije tako kako je u glavi :P bar ne meni. I divim se ljudima kojima to polazi za rukom.
Bensedin art :) pokusala sam i nasumice, tako i radim mahom :P ali sada me neka manija za "redovnim" slaganjem uhvatila (valjda za promenu).
Inace, papirne kugle, ja pravim tako sto iseckam, ili iscepkam papir (radila sam sa vise vrsta papira- novinskim, samo belim, pak papirom, npr) potopim u vodu, na par sati... i onda uzmem odredjenu kolicinu papira i lepka za drvo i muljam- pravim... :)
Nadam se da sam objasnila tako da moze da se razume...
Ako treba neki detalj, samo kazi!

Rada Danilovic је рекао...

Ranije mi se to redovno desavalo...Nikad nisam crtala - kad mi padne na pamet ideja nisam imala vremena za ta crtkaranja . Zato mi se cesto desavalo da ne promislim dovoljno neke detalje i uklapanja i ode mi mnogo vise vremena na to nego na samu izradu dela. Od skora redovno pravim crteze svega sto cu napraviti - u globalu...osnovna ideja sa isplaniranim bojama. U radu se desavaju izmene i dopune ali sam sad mnogo zadovoljnija krajnjim ishodom - manje nerviranja i uzalud utrosenog vremena. Imam nekoliko kutija neiskoristenih detalja, perli i kojecega(nakupilo se za ovo godina :)) koje tek sad dolazi na svoj red za uklapanje u ono sto radim :)

Studio Artesania је рекао...

Meni se ove tvoje perlice mnogo dopadaju i ovako nespojene, pa za koju god opciju (3, 7, 23... nacrtanu ili neskiciranu) da se na kraju odlučiš, verujem da će ogrlica biti pravi hit. Boje su predivne i s nestrpljenjem čekam da vidim finalni proizvod, jer perlice su me osvojile u startu.
Opis mog načina rada ću preskočiti, jer bi za to trebalo prilično da se piše, a radije bih to vreme da utrošim na gledanje tvojih fotki i u divljenju novim perlicama.

Nena3110 је рекао...

Uh, naravno, često se dešava da početna ideja ode u drugom smeru.
jedva čekam da vidim kako si završila ogrlicu, jer elementi su fenomenalni.

Drangulije је рекао...

RadArt :) drago mi je da si pronasla nacin koji ti vise odgovara. Samo bez stresa. To je bitno.
Imam i ja kutiju sa perlicama, koju malo-malo pa otvorim i vidim sta ima. Polako se prazni! Sto je, ipak mislim dobro.
Anya :) samo ti crtaj i stvaraj!
Snezana, hvala! :)