3. 5. 2016.

2u1

Vratila sam se sa novitetima.
Ove praznike sam MALO iskoristila za kreativno izražavanje. Na žalost, nisam uspela mnogo toga da uradim, ali drago mi je da ono što sam zamislila, i jesam ostvarila.


Ove sveće-svećnjake možete videti u ponudi na FB stranici Drangulije, u albumu pod nazivom -Sveće u konzervama :)
Dvoumila sam se da li da ih stavim tamo ili u album Svećnjaci, pošto su i jedno i drugo... no ipak mislim da im je mesto baš tu :) :)


Prva sveća svećnjak je upravo ova:




Malo bela, malo srebrna, pa malo ukrašena i pečatima...

Potom druga:





Ljubičasto bela, sa srebrnim šljokicama, malom mašnicom i pečatima... :)



Naravno kao i sve sveće u konzervama i ove su upotrebljive više puta!
Za detalje pogledajte gore označi link do albuma, ili pitajte ovde :)

2 коментара:

Nena3110 је рекао...

Pokloniću ti samo :)

Drangulije је рекао...

Hvala :)